01

Tillgängliga 24/7/365

Våra dedikerade telefonister och chattpersonal är tillgängliga för är alla dagar i veckan, 00-24 året runt. Med våra grundläggande och tilläggstjänster kommer ni att vara tillgängliga för era kunder även utanför era normala arbetstider. Ni kommer aldrig missa ett inkommande samtal eller ett meddelande. Med Televik som partner kommer ni att förbättra era relationer till kunder, och samtidigt stärka ert varumärke.

02

Ökad flexibilitet

Televiks vision är att erbjuda den bästa kundservice för er organisation, både via telefon och chatt. Vi finns här för er, vilket innebär att vi helt kan anpassa oss efter era behov och skräddarsyr en lösning som passar era individuella behov och önskemål. Ni har möjlighet till 2 veckor fritt användning av våra tjänster utan någon som helst kostnad, och därefter gör vi tillsammans en utvärdering för att tillgodose era behov.

03

Vi hjälper din organisation att skapa långvariga kundrelationer

Genom att besvara dina inkommande samtal och meddelande snabbt, professionellt och effektivt skapar Televik förtroende för din organisation och stärker ditt varumärke. Vi hjälper dig med att bygga starka relationer till dina kunder och partners. Vårt mål är att din organisation får mer nöjda och lojala kunder.

04

Prisvärda tjänster

Televik är upp till 20x billigare än att ni anställer en egen kundtjänstmedarbetare. Våra erfarna och kompetenta agenter kommer att representera ert företag på ett utmärkt sätt samtidigt som vi minskar era kostnader. Hos oss på Televik ingår det alltid kostnadsfri och lättillgänglig support, vilket innebär att er organisation har tillgång till dedikerade resurser när ni behöver det.

Copyright © 2021 Design by NewTec Solutions